Модельный ряд Peugeot

Отзыв о Peugeot 508 2019 года


Автомобиль: Peugeot 508 2019 г.в., лифтбек, автоматическая коробка передач, Передний привод , пробег - 1 км, двигатель - 2.0 turbo дизель, комплектация - GT line
Автор: Роман (Украина, Львов)   13.01.2020
Расход в городе: 10.0 л/100км, по трассе: 5.0 л/100км, средний: 8.8 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Всім привіт. Проїхав я на своїй красотці вже 1500 км. І вже є перші враження.

Замовляв свою комплектацію червону на червоній шкірі і майже всі опції. Чекав майже 4 міс.

Адаптивний круїз - супер опція. Сама по трасі і в пробках їде. Брати обов'язково.

Панорама - клас, є захист від вітру, не задуває. Але в закритому стані підскрипує. Силікон гадаю поможе.

Камера кругова - гімно гімном, якісь ужас. Найгірше те що при включенні першої передачі камера вирубується через три сек. Чому??? Коли вона потрібна - хоп і виключилась.

Фокал не замовляв. Я аудіофіл і фокал не особливо краще звучить ніж базова непогана музика. Буду діло усе міняти на справді якісну акустику. Але це в планах.

До мультимедії звик.Вона навіть стала зручна. Є андроїд авто, класна функція.

Світло непогане, сама дальнє вмикає. Але трошки фари підрегулювати треба по висоті.

Сидіння зручні вроді а вроді ні. Масаж - бомба. Підігрів дивний - залежить від напруги в салоні. Якщо був ак.посажений - одразу не гріє а згодом.

Пічка класна - тени роблять своє.

Шкіра наппа - як попка немовляти. Мяка і ніжна Червона шкіра - вигляд бомба. Заради цієї опції замовляв і чекав машину а не брав шо є на складах.

Тепер про головне - мотор. Їде просто неперевершано. В спорті чутливість педалі - як нерв. Нажав - получив. Коробка умнічка - передачі щолкає як щелкунчик. Динаміка дуууже непогана. Самого дивує.

Щодо розходу м.Львів - одна велика пробка. Щоб проаналізувати розхід треба завжди дивитись один показник - сер.швидкісь.

Місто - 10-12 (сер 15 км).
Траса 8.2 (сер160).
Траса на круізі 90 - 4.2.

Всі дані за пробіг 1600 км.

Є загальний з салону - 8.8 (сер.шв 21км). Гадаю адекватний розхід.

Мав 3 роки джип ГЧ срт8 - був середній розхід 32л. Тому вважаю пижа економним.

Тепер про підвіску - всетаки м'яка та енергоемна. Як для свого класу авто і профілю шин. Катався раз на Артеоні - ТАБУРЕТКА. Повне розчарування. Але це інша історія.

Чи вартує брати. Скорше так. Якщо ви не маєте великої сім'ї (взаді місця мало і кут нахилу сидіння незручний) і любите очима машину - чому б ні. У мене це любов з першого погляду. Але вирішувати вам.

Всіх благ!

Плюсы автомобиля: Дизайн. Динаміка. Підвіска. Економічність.

Минусы автомобиля: Камера. Місце взаді. Бампер взаді стоїть криво (у всіх 508).

Совет покупателю: Беріть те що подобається. По якості дане Пежо нагадує Ауді. Але дешевше і точно не гірше. Їздив - знаю.

В тот же день Роман дописал: Задавайте питання - з радістю відповім.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Slavik0080  

Все в нем круто,но блин,сзади тесный..как по мне,то это чуть ли не единственный минус.

+2-1ОТВЕТИТЬ  
Makes  

Slavik0080, Машина для двоих, ну максимум с одним ребёнком. Но как же классно она выглядит. Что снаружи, что внутри. И примерно так же едет с этим двигателем.В принципе вопрос функциональности в дальних семейных поездках решает бокс на крышу.

+2ОТВЕТИТЬ  
Slavik0080  

Makes, бокс конечно решает,но это уже нето..а вот простора хочется,а его нет.Дизайн,интерьер,мотор-коробка,всё на большой высоте.

-1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
Zub8  

У мене появилась усмішка,коли сказали про попереднє авто (гранд черокі срт8).Ну шо додати,круто певне було)

+6ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Zub8, це ціла окрема історія любові і ненависті.

+3ОТВЕТИТЬ  
Zub8  

Роман 1313, напишіть відгук про срт,буде цікаво

+1ОТВЕТИТЬ  
poradnyk  

"Панорама - клас, є захист від вітру, не задуває. Але в закритому стані підскрипує. Силікон гадаю поможе.".
До чого дійшов сучасний автопром - нове авто за 30+тис.у.о. потребує доколхозити його силіконом бо вже скрипить.

+2ОТВЕТИТЬ  
Shep  

poradnyk, к сожалению , у нас такие условия эксплуатации, что почти любую современную машину надо колходить : силикон на резинки потому что летом пыль, а зимой холод, бронепленкк и сетка в решетку радиатора - т.к. камни на супердорогах бьют соты радиатора , антискип со временем даже люксовым тачкам, потому что машина не делалась для того чтобы все время на вибростенде (нашим дорогам) ездить... и тд и тд... силиконом резинки зимой нормальный водитель будет мазать независимо от того жигуль у него или бентли... потому что водителю бентли вряд-ли захочется менять , порвавшийся уплотнитель двери на морозе после мойки, по цене трех Жигулей

+4ОТВЕТИТЬ  
Oggyxxl  

Shep, за 12 лет без силиковнов, сетки и пленки. Сколы есть. Радиатор в огнях, никогда ничего не скрипело и зимой я этой херней тоже не маялся

+2-1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
Автор отзыва  

Щодо паморами- це скрип резини об резину
Кожної п'ятої мийки потрібно обробляти силіконом.
Це також стосується дверей без рамок
Це така особливість.І сучасний автопром не при чому..

+4ОТВЕТИТЬ  
hoonigan 3330  

Роман 1313, у мене аутбек 2004 року, теж двері без рамок - ніяких скрипів немає, силіконом ні разу не мастив

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Ще забув написати мінус- сідати,пардон-залазити в машину проблема.Двері передні відносно короткі а пропхатись мід рульом і сидінням ще та фізвправа.
Сам важу 107,ріст182,трошки спортцмен

+4ОТВЕТИТЬ  
Віктор Середа  

Роман 1313, (Трошки спортсмен). Тренуєтеся напевно у кривій липі? Чи у Зенеку ?

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Бандерівець  

Знайшов ще один мінус, не має датчику закінчення омиваючої рідини. Карл не має. в машині за 40 бакінских.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Може і немає
Рідина ще не закінчувалась
Є особливісь- це дворніки з вмонтованими опріскувачами .
Поки не зрозумів чи це добре.Посуху тре ідеально.А морозів ще не було

ОТВЕТИТЬ  
Бандерівець  

Роман 1313, Не дуже гарно, великі витрати рідини, і мінус ліве водійське вікно брудниться , коли працюють щітки.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Бандерівець, Зона неочищеної зони сантиметрів так 8-10 біля лівої стойки.
Непорядок,перший раз така велика.
Щодо забруднення лівого вікна- це відсутність жолобів на стойках

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
Вход | Регистрация

Тест-драйв Peugeot 508: Peugeot 508. С чистого листа
Peugeot 508. С чистого листа

Пежо обновили свой флагман, и слава Богу. Причем «обновили» – это не совсем то слово, лучше сказать – перекроили. Ни для кого не секрет, что предыдущий 508 «не пошел», и продажи были низкими. Видимо, должно было пройти время – для анализа рынка, поиска и создания трендов, свободного полета дизайнерской мысли. Время, которое французам удалось конвертировать в полностью новый Peugeot 508

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Peugeot

Peugeot 508 2012 Peugeot 508 11.800$ 2012 151.000 км
Peugeot 508 2012 Peugeot 508 11.800$ 2012 151.000 км
Peugeot 207 2011 Peugeot 207 6.100$ 2011 143.000 км
Peugeot 208 2020 Peugeot 208 17.400$ 2020 28.000 км
смотреть все
объявления